Hoe langer je huurt, hoe meer voordeel
Levering binnen 3 werkdagen
Duurzaam tot circulair
Hoe langer je huurt, hoe meer voordeel
Levering binnen 3 werkdagen
Duurzaam tot circulair

FAQ

Hier vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via info@studentfurnitureholland.com. 

Als je tijdelijk ergens je intrek neemt, dan is meubilair huren altijd makkelijker en goedkoper dan het aanschaffen. Daarnaast zorg je op die manier voor een stuk minder gedoe. Met een bank of bed stap je immers niet zomaar in het openbaar vervoer. Laat staan dat je die meubels alleen de trap op krijgt. Student Furniture Holland heeft bezorgen, monteren en ophalen in één pakket samengebracht zonder extra verborgen kosten.

Student Furniture Holland verhuurt meubilair binnen een straal van 100 kilometer rond Utrecht.

Student Furniture Holland levert meubilair binnen 3 werkdagen in een straal van 100 kilometer rond Utrecht. Zodra jouw bestelling binnen is, gaan we samen op zoek naar een geschikt moment om het meubilair in jouw studentenkamer te plaatsen. Student Furniture Holland levert meubels op iedere gewenste dag. Indien gewenst ook op zon- en feestdagen, zonder extra kosten.

Het is gemakkelijk om een levering van meubilair te realiseren. Binnen ons bestelproces leiden we je via stappen naar het uiteindelijke pakket. Door eerst de periode te kiezen, wordt automatisch een kortingspercentage geselecteerd. Hoe langer je huurt, hoe goedkoper het per maand wordt. In het bestelproces kan je jouw hele pakket naar wens samenstellen en uitbreiden. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen tussen een een- of tweepersoonboxspring, een grote of een kleine kledingkast en producten naar wens toevoegen.

De minimale afname bestaat uit 3 meubelstukken. Hoe meer meubels je huurt, hoe goedkoper dat uiteindelijk per meubelstuk wordt. In het bestelproces word je gemakkelijk door de stappen geleid om tot jouw ideale samenstelling te komen.

Student Furniture Holland brengt je meubels helemaal tot in je kamer en zet alles in elkaar en op de gewenste plek in je kamer. Dus als jij zonder lift op de dertigste verdieping woont, dan zullen wij al die trappen trotseren om jouw kamer te meubileren.

Het meubilair is voor een groot deel zelf door Student Furniture Holland ontworpen en geproduceerd van duurzaam materiaal. Door ons eigen ontwerp is het meubilair modulair en op die manier waarborgen we dat ieder meubelstuk door elk trappengat past. Jij hoeft je dus nergens zorgen over te maken. Ook in dat historische grachtenpandje in Amsterdam komen wij je meubels boven brengen.

Student Furniture Holland streeft naar duurzaam meubilair en waar mogelijk circulair. Veel van het meubilair is ontworpen op basis van een behoefteanalyse onder studenten. Student Furniture Holland verhuurt al het meubilair wat je nodig hebt voor een onbezorgd verblijf in Nederland. Van kledingkast tot een volledige uitzet.

Het meubilair van Student Furniture Holland is gelijkwaardig aan de getoonde foto’s. Het kan echter zijn dat jouw meubels in praktijk bijvoorbeeld in kleur verschillen van het origineel. Veel verschil zal er echter niet zijn. De meubels kenmerken zich door het gebruik van duurzaam geproduceerd hout.

De prijs die je bij Student Furniture Holland betaalt is voor een groot deel afhankelijk van de duur van jouw huurperiode. Hoe langer je huurt, hoe goedkoper het per maand wordt. In het bestelproces kan je heel gemakkelijk jouw samenstelling bepalen en daardoor zelf de prijs bepalen.

Je kunt voor iedere gewenste periode meubels huren. Hoe langer je huurt, hoe voordeliger het wordt. Gratis levering is al inclusief bij een huurperiode van 3 maanden of langer.

De oplossing is eenvoudig. Geef bij ons aan hoe lang je minimaal meubels nodig hebt. In je account kan je daarna eenvoudig je huurperiode verlengen.

In Nederland heb je altijd 14 dagen de tijd om je te herroepen op je bestelling. Wil je dus toch je bestelling annuleren? Laat het ons dan binnen 14 dagen weten en wij zorgen ervoor dat je producten, indien nog niet geleverd, kosteloos wordt geannuleerd.

Dat doe je door in te loggen op het door jou aangemaakte account. Daar kan je je hele bestelhistorie bekijken en naar wens aanpassen.

Dat kun je regelen door in te loggen in je account en daar een vervroegd ophaalmoment aan te vragen.

Het meubilair is van hoogwaardige kwaliteit. De meeste meubels zijn al eens gehuurd door andere studenten, maar worden na de huurperiode altijd grondig gereinigd en gecontroleerd op eventuele gebreken. Op die manier heb je dus altijd meubels die van hoge kwaliteit zijn. Gebruikssporen zijn echter niet uit te sluiten.

Student Furniture Holland begrijpt dat meubels kunnen beschadigen bij intensief gebruik. In alle realiteit zal er worden gekeken naar hoe de schade is ontstaan. Een krasje? Maak je niet druk, gebruikssporen zijn uiteraard niet te voorkomen. Wij zullen daarom bij iedere schade op zich bekijken hoe die is ontstaan. Bij buitensporige gebruikssporen zullen we conform algemene voorwaarden een schikking met je treffen.

Een kapot meubelstuk is niet uit te sluiten. Uiteraard zullen wij samen met jou op zoek gaan naar de beste oplossing. Waar nodig zorgen wij voor een vervangend artikel. Conform algemene voorwaarden zullen wij de schade verder met je afhandelen.

Je kunt bij ons betalen via overschrijving, Ideal en Credit Card. Uiteraard kom je bij ons uit in een volledig veilige betaalomgeving waar je in eenvoudige stappen door het betaalproces wordt geloodst. Nadat je de eerste maand van jouw huurperiode inclusief borg hebt betaald, ontvang je van ons maandelijks een e-mail inclusief factuur. Ook die factuur kan je weer eenvoudig voldoen via overschrijving, Ideal en Credit Card. De borg wordt uiteraard aan het einde verhuurperiode aan je teruggestort als het meubilair in goede staat verkeert. 

Staat jouw antwoord niet bij onze FAQ’s? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via info@studentfurnitureholland.com. Wij zorgen dat je binnen 24 uur antwoord krijgt. Bestellen van meubilair gaat via ons digitale bestelproces.

Staat jouw vraag hier niet tussen?